Träningsvärk som fan!

hejsan!
Igår somnade jag jättetidigt! :o
typ vid 17:00 - 18:00!
Så ja, jag somna då ungefär, och vakna typ 00:00 - 00:30 av att jag inte fick någon luft.
Så aa, då kunde jag inte somna om. Men tillslut lyckades jag.
Sen vakna jag igen runt 05:00, somna om. Vakna igen runt 08:00 - 09:00.
Men då orka jag inte somna om igen, så då gick jag upp och åt frukost.
oboy, mjölk och leverpastejsmackor! ^^ MUMS!

Och kan inte lyfta benen typ :oo Känns som att dom vägen 500kg typ.
Och ont gör det också! Och i ryggen.
Men det är de fan värt. :)

Funderar på att byta blogg också.
Men ska hålla på och mixtra lite, så får vi se hur det blir om jag byter eller ej.
Idag ska jag väll inte göra speciellt mycket mer än att lida av träningsvärken, spela gitarr & dataan typ. ;)
Men det känns bra att slappa lite nu :))
Har även lyssnat på 'Så länge vi båda andas' - Stephenie Meyer som jag skrev i förra inlägget (länk i förra inlägg),
Riktigt bra är den :)

Vad gör ni andra idag? :))
Hare gött! / E

Permalink Min vardag! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback