15 today, sweetiepies!

hello!
Idag så blev man ju sisådär 15 år!

Folk har frågat mig hur det känns.. jag vet faktiskt inte,
Jag vet inte riktigt hur jag känner mig. 
Inte 14 längre, känns väll skönt? Om man kan säga så? 
Jag vettefan, haha ;) 

Idag fick jag iallafall Örhängen, kläder & nagellack på sängen 
när jag vaknade, och serverad frukost, som jag aldrig får annars ;) LYX!
Dagen har varit rolig idag, alla var typ överflummiga, haha! 
Det gillades, fast inte av lärarna.. xd
Sen så sjöng klassen för mig i klassrummet, rart! :')
Har fått grattis i korridoren hit och dit, och ungefär 106 gratulationer på facebook. :)

Sen i lördags när gästerna var här var det roligt också, då fick jag:

- Kläder 
- pengar 
- godis
- Halsband. (skitsnyggt) av Matilda & Andreas :)
- presentkort på H&M
Och slutligen en grej som man kan sätta på halsband eller armband :)
Tack så mycket för det! :] Mycket nöjd!

Sedan så fick jag ju en present i förskott av mamma i söndags, nämligen.. TRUE BLOOD (3 säsonger) :DDDD
SÅ doog då, men återuppstod och börja glo på det hela söndagen så jag fick skit ont i ryggen. Men fett värt det.

Bilder på grejerna jag fick kanske kommer upp senare, om jag orkar ;) haha!
Bjuder på låten jag sitter och dunkar inne på rummet också, bara för jag tycker den är grym. puss / E


Permalink Min vardag! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback