Fredag = fredagsmys!


psst.. ignorera min fina redigering! ;)

Hejsan!
Fan så skönt med helg, och fredag och allting! :DD
Bara att ta det lugnt och chilla, liksom ;)
Skolan idag har varit rätt okej, hade även musik idag
och jag spelade tillsammans med Robin & Niklas.
Jag lärde Niklas en låt på bas, trots att det var första gången
för mig att spela bas, men det är ju så pass enkelt så..
Sedan så spelade vi ''Knockin' on heavens door'' tillsammans.

Jag = gitarr
Niklas = bas
Robin = trummor

Och Per spelade melodi & ackord på piano till det också, :)
Det var riktigt kul, sången får väll hoppa in nästa gång kanske? ;)

Vi rocka fett iallafall!

På bussen hem var jag skapligt trött, och hungrig.
Så när jag kom hem så fixade jag iordning makaroner & köttbullar ^^ mums!
Sedan satte jag mig vid datan lite, och spela lite gitarr och sjöng och greja! :))
fedt najs.

Och nu ska jag typ kolla på VD (Vampire Diaries)!!!!!!!!!! :DDD
Ska nog ta lite popCÅRN till det ;)
hihi, blir helt sprallig när jag tänker på det <.< normalt.
VD alltså.
wiie!
Nu ska jag sluta dampa, utan nu ska jag spara & publicera!
Och sedan kolla på.. ja, ni fattar! ;)

Hade hade! puss! / E


Nu blev det för en gångs skull en bild på en
annan snygging än Ian eller Paul.. TAYLOR! <3

Permalink Min vardag! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback