Sjuk!

Hejsaaaaaaaan! :)
Det var ett tag sen.. 4 veckor, kanske?
nemen, jag har helt enkelt inte haft tid eller inte orkat bloggat.
Så ska försöka bli liiite bättre på't. kanske. xd

Men mitt minne är ju inte det bästa, men jag kan försöka
skriva upp lite vad jag gjort under tiden det varit tyst på bloggen.
Jag har varit på ullared, skoj. Men mycket folk där! D:
Sen har det bara vart skola hit och dit.
Och sen har jag ju varit med Moa och gymmat och kollat på fotbollscup i duveholmshallen.
Det kan du läsa mer om på Moa's blogg!

Och nu så har man ju gått och blivit sjuk! :oo
Det är ju förjävligt.
Har ont i halsen, och kroppen. :/

Så nu sitter jag här och äter en supergod frukost! 
Det är skönt att ha något varmt i halsen när man har ont i halsen, så jag tyckte varm oboy passade BRA! :)
Och lite Her bright skies sitter ju inte heller fel? :) (se nedan)
Sen blir det nog att kolla lite på TrueBlood! hade hade! PUSS! / E




Her bright Skies! <3

Permalink Min vardag! Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Moa

Mums! Du får krya <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback