Partydags!

Hey :)
Har inte uppdaterat på 5 dagar, men shit the same.
Man orkar inte varje dag x) inte jag iallafall <.<
Bra minne som man har, så kommer jag bara ihåg att jag gymmade igår.
Det blev inte så länge, en halvtimme <.<
Men det var något iallafall, jag körde styrkeprogrammet och gick lite på bandet :)
Sen efter gymmet lite senare på kvällen när dom andra i familjen var i stan, så
körde jag ett zumbapass framför tv'n.
Först gick jag igenom alla dessa danser, basics.
Och sen 20 minuters express.
Det var grymt kul faktiskt, och dom visade väldigt bra hur man dansade :)
Sen typ i onsdags så var jag med Amanda & Moa in till stan, och gick i affärer osv.

Nu så sitter jag och dunkar musik på rummet, efter att damsugit och städat lite. :)
Vid 6 kommer det massa gäster hit som ska fira mig i förskott, eftersom jag fyller på måndag,det blir spännande och se vad man får ;)

bjuder på låten som jag just nu lyssnar på också, pusshej! / E 


Permalink Min vardag! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback