2012!

TJENARE FAN! 

Nu var det ett tag sen jag blogga, så tänkte göra en liten uppdatering!
Min julafton var superbra, vill jag börja med att tala om.
Jag fick massor av roliga saker:

- Kläder, mycket fina!
- Armband (Två stycken)
- MOBIL! (ELM, J10i2) .. Hade ju en sådan innan, men den blev ju snodd ._.
- Godis 
- En hårig lampa, haha! It's sounds crazier than it is ;)
- En Tavla av typ sten.

Det var typ det jag fick. :)))

Och igår/inatt (Nyårsfirandet) var också jävligt roligt! 
Det blev mycket flum, vi firade hos familjen Karlsson.
Vi spelade GuitarHero, Buzz & spelade in våran alldeles egen raplåt.
Becca stod för rap'en, Marcus filma & jag och Effe Beatbox'a ;;;;;) 
Förjeffla bra blev den! HAHAHHA CCCC;
Jag vann två gånger på Buzz och fick en husvagn & en TV! HELLYEAH!

Sen fick vi även ett samtal från min käre broder, Andreas och hans kompisar.
Dom ville höra mig spela gitarr i telefonen, men GuitarHero räckte inte för dom ;) HAHA!
Sedan så träffade jag Sara och Ange utanför, eftersom dom bor på samma gata som jag
var på så passade jag på att träffa dom ((: Mycket trevligt! 

Och idag så ska jag nog bara ta det lugnt, skulle kanske med in till stan,
men jag tror dom redan har åkt dit, jag vettefan.. Men orkar nog inte följa med ändå x) 
Har skitont i nacken också.. synd om mig, jag vet. /care.

Nu bjuder jag på lite bilder från gårdagen/natten!







puss / E

Permalink Min vardag! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback