Måndag! :)



Tjenare! :)
Idag har dagen varit rätt okej, förutom matten..
Sen på eget ämne hade vi spring grejs. 
Och gav en tia till barn med cancer! :)
Tur att jag hade exakt tio kronor kvar i plånboken.

Vi sprang iallafall 5 km (tror jag).
Först så var det skitpinsamt, kändes som att alla kolla snett på mig.
Men Moa kände likadant, så då var det nog bara att vi inbilla oss..
eller så såg vi faktiskt ut som idioter?

Men det var skönt att kämpa sig förbi några kilometer.
Först så tänkte jag dö, men sen ångra jag mig ;)
Man får ju inte missa Zumban som jag var på idag DD:

Det var skoj, alla var där som vanligt.
Men så var det krångel med nyckeln som vi inte fick tag på
så vi kom inte in i hallen, så vi fick stå utanför och frysa ihjäl.
Eller iallafall jag <.<

Men sen så kom Ulla med nyckeln, puuh!
Och då blev jag varm när jag börja dansa :)
Ebba var även där, första gången.

Visst, i början kan man inte stegen.
Men vart efter så lär man sig, och när man väl har lärt sig
hyfsat bra, så är det faktiskt askul och dansa!
Speciellt när alla dansar i takt till musiken och tillsammans.

Till slut kommer vi lära oss att dansa utan att han visar oss.
Det kommer bli grymt!
Men skäms inte, det finns dom som ser roligare än en själv.
Man får nöta in stegen. :))

Men vi körde inte Danza Kuduro )):
Den ville jag dansa, den är så grymt kul :)
men men.. Får väll hoppas på nästa gång. :)
Sen så dansade vi till en massa nya låtar.
Och även en låt som jag har lyssnat på på internet och sett
en grupp tjejer dansat till den, och det var samma steg. 
Så det var lite roligt ^^

Imorrn blir det troligen gymmet, med finaste Moa. :)
För alla som ville veta.. <.< haha!
Har inte så mycket mer att skriva, pusshej!

/ E

Permalink Min vardag! Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Moaa

Du är en sötnöt! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback