Tisdag - torsdag!

Tjenare! :)

Nu kommer lite uppdatering vad jag har gjort i veckan.
Jag säger så här.. Jag har mycket plugg att göra så, jag har liksom
inte haft tid att uppdatera bloggen oså. Jag  ber om ursäkt för det.

i tisdags så gymmade jag med Moa, det var lika kul som vanligt :)
Och som alltid (nästan) kommer Lina och knackar på rutan när vi
gymmade, haha! ;)
Sen så åkte Moa hem vid halv 5 ungefär, och jag åkte hem vid halv 6.
Så jag gjorde styrkeprogrammet och sprang på bandet & duschade.
Sen åkte vi till ICA, jag och mamma alltså.. Så sprang jag in och köpte en
yoghurt grej, som alltid, börjar bli en tradition faktiskt ;)
Sen när jag kom hem åt jag, sen blev jag trött och somna vid 18:30 typ.
Och så blev det strömavbrott eftersom det var en jävla storm här! :o
Sen vakna jag runt 00:00.. Då var strömmen tbx, så då satte jag mig vid datan till 03 typ.. xd
Och jag mindes inte att jag hade gymmat samma dag D: det var läskigt!
Sen somnade jag igen och vakna vid 06 :)) 

I onsdags så var jag till Österåker, till församlingshemmet på 'ungdomsgrupp' med
Moa & Ange. Vi har fått in våra instrument, så det var kul! :)
Vi spelade piano, bas, akustiskt gitarr & trumlåda tillsammans, och sjöng såklart!
Det var gryyymt jävla kul! :)
Sen så ska vi troligen sjunga på söndag kl 10 eller 11? (när är det?!)
På gudstjänsten i Österåker. :) Så då är ni välkomna! ;)
Åter till dagen.. Så fika vi när vi kom dit och fick en rulltårta, mums! :)
Sen hämtade Andreas mig vid 5, och sen så pluggade jag matte med pappa inför 
provet som vi hade idag. :)





Tordag, idag.. Så har skolan varit ganska okej, lite förvirrad oså. Men sånt är livet.
Vi hade ju matte prov idag också, och jag tyckte faktiskt att det gick ganska bra för en
gångs skull. 
Så jag vill se mitt resultat, om jag har fattat rätt eller inte. 
Jag har varit ganska trött idag också, men dagen är ju över nu så! 
Jag måste plugga HK idag, eller resten av veckan, det ska vara klart på torsdag.
Så ja, jag ska försöka orka med det. 

Imorgon ska jag troligen på bio med Moa, och kanske Lina. Jag vet inte om Moa har
frågat henne än men.. vi har funderat på att ta med henne men vi får se. :p
Vi hade tänkt att se 'Jag saknar dig', så imorgon är den stora böldagen för mig.
Det ska nog bli bra. :)

Glömde säga att jag har fått hem skolkatalogen idag också! 
Elli & Felle är med på en liten bild i början, fint
Och även några till i klassen, men inte jag som tur var!
Jag blev ful som vanligt på skolfotot, men jag antar att det är sådant
man får leva med.



C YA / E

Nu har jag fixat fram bilderna :]

Permalink Min vardag! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback