Jag saknar dig!

Tjenare! :)
Idag har skolan varit okej, vi har haft 3 prov på en och samma dag..
Men det kändes bra på dom, så jag hoppas det blev bra också.
Sedan hade vi musik idag också, men mest fjant, så det var inte så kul.
Och sen lyckades jag och Ange låsa in våra kläder oså i omklädningsrummet.
Det där enskilda där uppe, för vi gick ut därifrån och råka stänga dörren,
för jag spela lite fotboll med killarna. Så då fick vi typ springa över hela skolan
i jumpakläder och bara strumpor i regnet dessutom osv.
Lite crazy sådär men.. ja, Mange hjälpte oss! ;)

Efter skolan så tog vi bussen till ICA (slöa som vi är), jag och Moa alltså.
Köpte lite, gick till Salambo och käka pommes med vitlöööökssås!
Blev proppmätt. magen svällde. gravid typ. dog. Återupplivades.

Sedan dansade vi lite Kuduro för svenska folket, nej men.. 
vi gick ner under tunneln där vid station.. och så dansar jag till en låt.
Och då kom det en gubbe cyklandes och då slutar jag dansa som om ingenting
hade hänt, och då säger han:
- Kör det där en gång till! *ler*

HAAHHAHAH! XD

Lite roligt, sen gick vi till bion och kollade på den, det var några stycken där.
Kände igen typ alla. haha! 
Filmen var grymt bra alltså. Grät gjorde jag också.
Men jag var inte den första som började gråta, vilket jag trodde att det skulle vara.
Men fett värd att se säger jag bara. :) <3






Filmen jag och Moa såg :)

V



Tack och hej! / E

Permalink Min vardag! Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Moa

Gubben var ju bäst <3

Postat av: emme!

ja, hahahah! xd <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback