torsdag, snart helg!

Tjenareee!
Imorrn är det fredag, sååå jävla skönt! :) 
Ska nog fira en släkting på lördag, sen på söndag ska jag och tre till sjunga lite för alla på Café Humlan. 
Så jag har fullt upp i helgen, men det ska bli kul!
Jag tycker faktiskt veckorna går snabbt :oo
Fast när man väl är där så känns det tungt, men men.. Sånt är livet, you know.

Imorrn ska jag nog gymma, sen blir det väll hem och mysa med familjen, hihi :]
Nu ska jag nog plugga lite engelska, skriva färdigt en dagboks-sida typ, om kärlek typ.
Är nästan färdig, jag får fixa det sista nu, det ska vara klart imorrn så.. :)
Jag sparar nog Vampire Diaries & Elsas värld till imorrn kväll istället ;)


puss / E



Now maybe every piece fall into their place?

If just everything just changes, maybe it would be just like i wished? right?

Permalink Min vardag! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback