Ingen rubrik för din del, sörru!

Hejsan.
Idag har skolan varit PISS.
Men det kommer det bli ändring på.
För nu har jag bestämt mig, 
Jag kommer aldrig låta dig få se mig svag.
Jag skiter i detta nu..

Om någon ska få mig på fall, ska han fan förtjäna det!
som sagt, jag skiter i det här nu. Tills någon mogen kille
lyser upp dagen för mig.

Jag kom nyss hem från zumban, det var roligt iallafall! :)
Där finns det folk som lyser upp dagen för en ;)
Sedan så har jag ju fått låna en zumbaskiva av världens bästa Moa. :)<3
Så, jag ska nog ta och Zumba lite här hemma någon gång när tiden blir över.

Sen kanske det blir gym imorrn,
fast jag har ont i benen, men jag får ta och vila lite senare i veckan.

Nu ska jag nog ta mig en dusch och sen typ.. spela lite gitarr kanske? :)
Det var ett tag sen.. fast ne.. det var igår, HAHA! ;)

/E

 

 



Nu kanske jag har något att sikta mot? Att hoppas på? det kanske händer? På riktigt..

Permalink Min vardag! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback