Hallo! Ich liebe meine Katze!



Tjenare! :)
Igår hade jag A great time!
Jennifer med familj kom till oss, + Matilda :)
Vi åt kräftor och potatisgratäng med kassler i.
Och mycket snack och skratt blev det! :)

Sedan så spelade vi BUZZ.
Och Jennifer & Marcus vann varsin gång.
Och något som jag blev chockad av var att jag
fick 0 poäng sista gången vi körde! D:
fast det kanske var för att jag halvsov <.<
Det är ju jag som brukar äga ut ;) 

Sedan så åt vi chips & ostbågar!
Mums, det var läääänge sen jag åt. :p
Sedan så somnade jag i soffan, och vaknade
vid 2 eller ngt av att alla stog samlade i rummet och snacka,
och så hade Becca helt plötsligt kommit dit! :D
haha, det var lite crazy.

Och nu så när jag vaknade imorse, så låg Svarten brevid mig :''))
Så jävlarns söt! jag dör! <3
Funderar även på att kanske ut och springa idag, om jag orkar.

Nu kommer alot of photos! :D
Get ready!












Hur många kräftor kan denna person ha ätit? xD Det är nästan att det rinner över! HAHAHAH!










Där kom lite bilder sen gårdagen.
Komentera gärna, då blir jag glad! :)

Puss / E

Permalink Min vardag! Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jennifer

Tack så mycket för igår :D det var super roligt!

Postat av: emme!

Tack själv! :)

Det var jätteskoj! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback