Pluggar!

Hejsan!
Just nu sitter jag och pluggar HK (hemkunskap).
Har skrivit nästan alla punkter.
Men nu kan jag inte jobba för tillfället.
För.. Jag har fastnat. Och tänker på annat.

Tänker på annat & lyssnar på musik! 
Just nu Don't hold your breath - Nicole Scherzinger ♥
Så jävla skön låt! 

Idag har jag inte gjort så mycket, mest latat mig vid datorn.
Det blev lite drama igår, men det talar jag inte om xd 
Ska nog snart ta och duscha oså. 
Eftersom jag ska upp till kyrkan imorrn tidigt.. <.<
Orka det! .__. 
Men vad gör man inte för sina vänner och för sången?

Jag måste säga att jag älskar mina vänner, och ta åt er av detta!
För det här är 510% sanning. 
Jag skulle seriöst inte klara mig utan er, jag skulle helt enkelt dö.

Just fan!! Måste ut och kolla på himlen nu! 
Det är ju sånhär stjärn grejs nu! 
fan va grymt, typ massa fallande stjärnor eller ngt! ♥
/E


♥ ♥ ♥ ♥


Memories, good ones. 
I'll never forget them.
never. 
You made ​​me happy,
but then you left me in darkness. 
You just moved on. How could you? 
You tricked me, I actually believed in you. 
I thought I meant something to you.

And now, it happens again.
Against me.Against me.Against me.Against me.Against me.


(skriver av mig)

Permalink Min vardag! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback