Onsdag - fredag! orka läs :)

Hey! 
Nu kommer lite uppdatering, och även bilder ifrån veckan!
I måndags så bytte mamma och jag sträng på min gitarr,
så nu går den inte att spela på, på ett tag. 
eller det går ju, men man får ju stämma om den och töja ut den och så.
Men sånt är livet, det blir bättre. :)


Klicka på bilderna för större format.




I onsdags så var jag i Österåker i församlingshemmet med Österåkersgruppen + Elin. :)
Det var skit kul, dom andra spelade Joeperdy och jag tittade på. Och Moa typ ägde ut alla ;)
Sedan fick vi fika där också. Men det brukar vi få, men denna gång fick vi tårta! :D
Det var jättegott, men som Moa och jag har bestämt.. Så ska vi sluta äta onyttigt. :)
Sedan så spelade vi lite piano där också. :)






Fin tårta, eller hur? :)

Och igår (torsdag) så var jag och Moa in till gymmet.
Men det hela började inte så vidare duktigt av oss.. xd
Vi tänkte att vi kunde ta vilket buss som helst in till gymmet,
så vi tog marmorbynsbussen, för vi tänkte ju att alla bussar går
förbi där vid gymmet, men icke. 
Så som tur var reagerade Moa på att bussen svängde åt andra hållet,
så vi ropa och sa till han att stanna, men då fick vi ju en liten promenad
innan vi var på gymmet, det skadar ju inte :)

Sedan när vi var på gymmet så värmde vi upp, sedan gjorde vi våra styrketränar-
program eller vad man kallar det. 
Och sedan sprang vi lite, cykla & körde lite på crosstrainern. :)
Sedan så stretcha vi lite, och gjorde olika övningar som fanns där.
Medan det var någon tant som satt och tittade på.
Lite pinsamt.. ;$
Sedan så var vi inte i viktrummet, där det finns vikter att lyfta.
Det var kul, och sen kom det en man och gick förbi och ner i trappan.
När han gick så log han och kollade jättemycket på oss, och sedan titta han ner,
och sen stannade han upp lite och log igen och kollade på oss.. <.<
Jadu, haha! ;)

Och så idag då, (fredag) så hände inte så mycket i skolan.
Det rullade på liksom.
Vi hade styrketräning på idrotten, detta gjorde jag:

♦ Plankan
♦ Väggen, 90 grader
♦ Armhävning - 20 st 

Kommer inte ihåg tiden på dom två första, tyvärr.
Men under 1 min iallafall. :p 
En i klassen stod mot väggen i 90 grader i 5 min! :oo
Det kallar jag grymt!

Vi hade även Beeptestet förra veckan, tror jag.
Men det var jag inte med på, eftersom jag har en sådan usel
kondition. men men.. Får se om jag är med nästa gång.

Så hade vi också musik idag, och jag spelade piano, akustisk gitarr, elgitarr & trummor :)
Riktigt kul var det, Olle och Niklas hjälpte mig lite med trummorna, jag var lite trögstartad ;)

Nu har jag inte så mycket mer att säga,
jag hade lite ångest över att jag inte hade bloggat på ett tag.
Men nu är det gjort för idag. :)

Hade så bra så länge, nu ska jag kolla på idol! :)
Hejdå säger jag med Ebbas hand nedan! puss! /E


Permalink Min vardag! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback