Onsdag - Flen - Tenplayt <3




Tjena!
Idag är det onsdag, vilket betyder att vi slutar tidigt, kl 13.
Fett skönt! :)
Idag så var vi i Flen, på PrinsWilhelm gymnasiet.
Först buss resan.. ont i huvudet av allt skrik osv.
Sedan när vi var framme gick vi in i aulan där, fick information om
alla linjer osv. 
Och så bjöd dom på teater & musik underhållning, Tenplayt.
Åh, dom var så himla bra! Så jag dog lite.
Dom var typ gamla esteter som hade skaffat band.
Önskar jag kunde gå i deras fotspår.. :/
Då skulle jag vara mer än lycklig.

Dom var iallafall asbra! :))
Sedan kom en tidningsgrejs och typ intervjua mig, Ange & Elli. 
Och fråga om vi hade funderat något på vad vi ville gå för linje osv.
Och Elli sa även att hon ville bli astronaut, (*STAVNING PÅ DET??!?!??!)
hahha, jadu, elli xd
Men han fråga inte efter namnen så det blir nog inte med i tidningen.
Och dessutom var det Ekilstunas kurir. tror jag. men jaa.. :p

Igår var jag och Ange efter skolan också, plugga lite till SO provet som var idag,
haha, som gick jättebra! ;)
Sedan åkte vi in till Duveholm, fick information om deras linjer + Lindens. 
Och även lite musik underhållning där med, av några lärare och elever på skolan.
Dessutom Herman från körslaget, Team Gabriel. söt kille. :)
Dom var också bra, :))

nu kommer lite bilder från idag. :)


I väntan på bussen till Flen. :)


Ange :)





Tenplayt, fan värt att lyssna på! 
Lyssna här nedan.





Hade / E 

Permalink Min vardag! Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Moa

Det är inte lätt, jag vet. Men om du har en dröm, satsa! Verkligen, annars kan det bli så att du ångrar dig senare i livet. Man lever ju bara en gång! <3

Kram!

Postat av: emme!

Det är verkligen inte lätt.

Och jag vågar heller inte satsa.

Jag önskar att jag kunde vara en annan person.

Eller iallafall en annan personlighet, inte den där

blyga som inte kan stå på en scen!

Det är så jävla jobbigt.

Jag vill så gärna nå denna dröm, men det går liksom inte.

Jag är för kort. <3 haha, nej xd slängde in ett skämt där.

Men , det går verkligen inte.

Jag för nöja mig med att spela här hemma för mig själv.

Och kanske lite med vårat ''band''.

Tack för ditt stöd, kram. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback