Friluftsdag! - Friidrott.





Hejsan.
Idag har vi haft friluftsdag i skolan.
Friidrott blev temat. 
Kände mig lite trött när jag fick höra det.
Eftersom det är inte direkt är så kul, så som jag tycker.
Men när vi väl var i gång och gjorde massa så blev det kul.
Jag hade faktiskt riktigt kul, men svettigt. Men det kändes bra att få röra lite på sig!

Jag körde
Staffet (stavning?)
Kast med liten boll - 28 m
Längdhopp - 2,48 m
Höjdhopp - Körde på lägsta, en gång. ;)
1000 m (1km) - Vet inte hur lång tid det tog, tjejen med kondis här! (inte)
Kuta 60 m x3 - bästa tid 11 sek eller ngt.
Sedan tror jag inte att jag har glömt något? eller? 

Jag var faktiskt med på allting, tror jag. 
Jag som trodde att jag knappt skulle göra två grenar. :o

Nu har jag iallafall nyss tagit mig ett vaaaarmt bad! :)))
Och nu ska jag ta och lyssna på CD-BOKen: 
'Så länge vi båda andas' - Stephenie Meyer ♥

BYE / E

Permalink Min vardag! Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Moa

Hahaha, bilden xd

Det var jätte kul, och alla var duktiga :D <3

Postat av: Emme svarar:

haha, javet ;)

ja, det var det! Och ja, alla var duktiga! :DD <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback