DÅLIG UPPDATERING, JAG VET! Söndag - Onsdag!

hejsan,
dåligt med uppdatering här, har jag hört.
Förlåt för det. :/

Blir inga bilder för detta inlägg, eftersom bluetoothen är cp.
Jag kan inte skicka över bilderna från mobilen till datorn.
Och jag orkar inte fightas med det där, så jag skiter i det för tillfället
och fixar det där någon annan gång annars bryter jag ihop.

I söndag var vi i ett kapell på en gudstjänst och sjöng.
Jag, Moa & Elli :)
Det var roligt, och sedan efter så fick vi potatissallad & rostbiff m.m
Och frukt så det rann över, vilket Elin gillade. Speciellt meloner ;)
haha!
Det var förjävla gott måste jag säga.
Sedan så fick vi berätta lite för dom blivande konfirmanderna vad vi
gjorde under våran tid, osv.
Det blev ganska många som skulle börja där i Vingåker. skoj!

Veckan har väll rullat på som vanligt.
Zumba i måndags, jag drog även med mig Moa dit. 
Hon tyckte det var roligt. :)
Det ÄR roligt.

Tisdag skulle vi gymmat, jag och Moa. Men hon gymmade ensam för jag orkade verkligen inte!
Jag somnade nästan i skolan, men sen la jag mig i soffan med Svarten på magen och somna
som en stock. Jättemysigt, och Svarten värmde mig för jag frös! ^^ hihi!

Idag har jag varit i Österåker med gruppen, men idag blev det bara Lina, Ange & Moa och jag då.
Men det var kul det med, vi planerade vad vi skulle köpa in från IKEA till vårat rum, diskuterade hit
och dit, kom på låtar vi kunde lära oss, idéer hit och dit!
Det kommer bli riktigt najs! (y)
Så fikade vi där, och spelade lite piano, gitarr & på trumlådan som vi fick in till rummet idag! :))
Men som vanligt så gick strängen av efter att Krischan hade stämt gitarren efter pianot,
Något säger mig att man inte ska stämma en gitarr efter ett piano, för då går strängen av på dirren.

Har haft fruktansvärt ont i huvudet idag också för er som ville veta. ):
usch usch usch.

Och imorrn ska jag troligen gymma med Moa. :) Och kanske Delista och Samra? :p
Seer fram imot det.
Och jag skulle egentligen ha pluggat nu, men jag har fastnat vid gitarren..
Måste försöka lära mig en låt till musiken, hur det nu ska gå. 
Bilder till detta inlägg kommer härdan efter.

puss&kram <3

Permalink Min vardag! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback