Lite uppdatering om gårdagen osv.

Hejsan!

Kollade precis på Lina's blogg, En väldigt intressant blogg måste jag säga. :)
Det finns alltid något kul att läsa!
Men sen så tänkte jag.. Men min blogg då? Hur kul är den?
hmm.. Tanken slog mig att jag inte har lagt ut ett inlägg på länge så jag tänkte göra det nu.
Jag är inte direkt den där ''blogg-människan'', haha xd
Men jag ska försöka att uppdatera lite ibland.
Det är faktist kul att skriva lite, men det blir ju inte av så ofta, man glömmer ju och så
rinner ju dagarna iväg bara.

Snart börjar ju skolan också, att börja nian ska bli spännande, men också väldigt stressigt och oroligt.
För det första så har jag ingen aning om vilken linje jag ska gå, och så känner jag mig väldigt osäker med mig själv.
Men vi får hoppas det löser sig. PUUUH.

Igår så var jag på min morbrors födelsedags fest.
Det var väldigt kul, och sen vid 18.00 så gick jag därifrån och var men en väldigt söt tjej, vid namn Lina.
hihi, vi hade jätte skojsigt!
Det åkte några raggare förbi oss, vi vinka. dom vinka. skoj tänkte vi. HAHA
Dom burna så det rök sand, volvo såklart ;)
Sedan gick vi upp till Lina, jag älskar hennes lägenhet måste jag säga, kommer från en tjej
men aslitet rum :/ Vi kan gärna byta Lina? :)
Vid 21.00 gick Lina hem, och jag gick till lokalen, sedan gick jag ut med Marcus igen, och mötte Lina och hennes syrra igen :o hihi.

Idag har jag inte gjort så mycket faktiskt, jag vakna vid 14, eller något xd
Var uppe sent igår och städade i lokalen. så jaa..
Har nyss spelat lite gitarr... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAOOOOOWW I'm goin' crazy! <3
Actually my best friend! One of them.
Men nu sitter jag och lyssnar på GLEEEEEEE <3
Musik tips här då.
GLEE CAST - Don't stop believin' ♥ LOOOOOOOVE

Och detta blev ett långt inlägg, sorry! :/ 
Hoppas ni orkar läsa allt.
HAHAAAAAAAAAAA. 

puss / E






Permalink Min vardag! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback