Födelsedagsfirande på hög nivå.


Tjena!
Igår så fyllde pappa, GRATTIS DADI! :DDDD
Så då hade vi massa gäster här, det var roligt! :)
Jag var på rummet och spela lite för Amanda och så åt vi tårta och paj.
Sedan på kvällen vid 10 eller ngt, så åkte jag, Marcus, Matilda & Andreas in
till stan, hämta upp Andreas nr 2. HAHA xd 
Sen åkte vi runt och dunka musik och snacka med massa goa fölk C:
Sen körde vi på drive-in på donken, och sen vid typ 02:30 eller ngt åkte vi hem :p

Och idag så väckte Marcus mig och fråga:
- Ska du med, eller?
Och jag typ låg död i sängen, och fatta ingenting, sen kom jag på att jag skulle ju med 
och kolla på när Marcus spela match mot Julita. 
Så då blev det spring i benen, på med kläder, borsta håret och tvätta ansiktet,
han skulle vara där kl 1, och när jag hade tagit min första macka var klockan 12:45.
Och sen visade de sig att det bara var uppvärmning då, och att vi andra skulle vara där
kl 14:00.. Så aah.. Då blev jag lite irriterad. HAAH xd
Sen så åkte vi iallafall dit, kollade. Jag och Andreas sprang upp till en stuga och fyllde på 
vatten i flaskorna åt laget. Duktiga som vi var. (y)
Tyvärr vann Julita, men det fanns en anledning till det också.. 

Sedan vid 15:30, så åkte jag, mamma & pappa vidare till Eskilstuna, för att fira Sandra, min plastkusin.
Dem bjöd också på paj, väldigt gott! Och marängtårta till efterrätt! mums! :DD
Hennes lägenhet var jättemysig! ^^ 
Fick en känsla av att jag ville ha en sådan själv redan nu! Och nära till affären var det också c:
jao, riktigt mysigt var det iallafall! :DD

Och idag har jag varit sliten hela dagen, och ont i halsen har jag haft. Och har fortfarande. :/
Börjar bli sjuk tror jag.. Det är inte bra nu i skolstarten! ):
Får hoppas det blir bra tills på onsdag, då skolan börjar! Vill ju helst inte missa första dagarna.

HADE! / E



Kanske lite för stor gitarr för Amanda? HAHA ;)

Permalink Min vardag! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback