Städning & musik! (y)

Halloj!

Igår/inatt var jag så trött så jag orkade inte blogga så mycket igår.
Men det kommer nu.
Igår så var jag först med Ange, vi var i kyrkan och spela gitarr lite,
Jag lärde henne lite ackord, och fräscha upp hennes underbara minnen
från sin tid då hon spelade gitarr ;)
Men som vanligt så kommer det ju alltid någon som ska öva orgel, städa etc.
Så vi gick ut, satte oss och spela och sjöng på rinken vid skolan.
Sedan kom dagisbarnen och lyssna på oss när vi spela. :)

Sedan så har jag betämt mig att bli lite vigare i kroppen. xd
Så typ jag ska försöka lära mig göra något liknande form av streetdance 
eller vad det nu heter, jag tänkte.. om jag kan gå ner i spagat, så kan jag väll detta?
Så vi ställde oss på händer mot ett plank, HAHAHA.
Det var skitroligt eftersom jag egentligen inte kan stå på händer själv. xd
Så Ange fick ju hjälpa mig upp med fötterna. xd 
Och jag gjorde detsamma på henne.

Sen vid typ.. 6? 
så kom mamma & pappa och hämta mig, vi skulle vidare till Kerstin & Ove.
Kerstin fyller idag egentligen, men vi fira henne igår. :)
Det var också kul, och mycket gott med smörgåstårta & vanlig tårta :)))))
Så lekte jag med barnen (somvanligt), vi gunga och lekte kurrigömma. :p

Sedan när vi skulle hem, så fick jag inte rum i bilen, för mormor skulle med.
Och då var cykeln tvungen att lastas ur bilen, för dom hade glömt cykelhållaren.
Men det gick bra, så jag cykla till Österåker, och var med Ange igen,
det var jättemysigt! :ooo
Det var mörkt, och inga mygg, och inte kallt heller. det var jättemysigt! :)))
Så vi satt och snacka lite vid skolan, och sen såg vi att det var tänt i kyrkan, typ kl... 21:30?!??!?! DDD:
så vi gick in, kolla runt lite. 
Det var tänt framme vid läktaren, och precis där man kommer in, och ett ljus tänt..? scary.
Sen ringde mamma, hon ville att jag skulle börja cykla hem för det var mörkt. och jag har inget lyse (a)
Sen vid 21:50 så börja jag cykla, och snacka med Ange i tele :]]]]

Och idag har jag städat rummet mitt, och spelat gitarr! :) 
Så aah.. Det har inte hänt så mycket idag.
Andreas V har varit här och varit med Mackan. :)

Nu får jag inte skriva mera.. pusshej! / E

Permalink Min vardag! Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Angelica

Ja, det var fett mysigt! :) Måste göras om typ varje helg. :p

Kan inte du och jag grilla typ någon stans nu innan skolan börjar? :)

Och typ tälta eller något. xd

Postat av: Emme svarar:

ja, grilla kan vi göra någon gång! C:

Tälta.. hm.. jag får ju inte det.

och har inget tält.

Men om man får grilla där vi sa när vi var, så kanske vi kan göra det? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback