Musikalisk dag!


Snyggaste Ian! <3


Tjenare mors! :)
Hittade ingen bild på Moa, så fick bli på denna snygging! ;)
Idag har jag varit med Moa,
Vi gjorde egentligen inte så mycket mer än att vara i kyrkan och
spelade gitarr & piano tillsammans, och så satt  vi även på skolgården och
prästgården, och försökte få ihop en låt.
Det gick väll sådär får jag väll säga, :/
Jag är ju inte så bra på den delen precis, hehe!
Men vi fick ihop lite iallafall, vi får väll försöka fortsätta någon annan gång också
och försöka få den lite bättre, ;)

Sedan såg jag Ange och hennes pappa som var ute och gick med hundarna.
Jag ropa på henne, oså kom hon.
Tänkte att hon kunde vara med oss, men hon skulle in till stan och handla.

När jag kom hem åt jag risrätt, jättegott! 
Och nu sitter man vid datan igen, haha. 

Och nu är det såhär.. Att jag försöker uppdatera iallafall en gång per dag.
Men grejen är att.. jag vet inte om det ens är någon som kollar min blogg?
Så skulle vilja ha lite komentarer, om det verkligen är någon som bryr sig? xd

puss/ E

Permalink Min vardag! Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Angelica

Det var synd att ni åkte hem så tidigt , jag kunde ha kommit såfall.

Men vi får hitta på något den här veckan, :) hoppas jag.

Postat av: Anonym

jadu! :)<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback