Katrineholmsveckan!


Marcus och Andreas vann choklad! Och jag blev delägare ;)




Scenen som TimeMachine spelade på, den korta stund dom spela..

Tjenare! 
Igår och idag (onsdags och torsdags) har jag varit lite i stan (Katrineholm)
Dels för det är Katrineholmsveckan! :)
I Torsdags var vi där på kvällen och lyssna på när TimeMachine spelade,
Det var awesome! :)
Jag tycker dom är grymma, skulle önska jag kunde vara på en scen jag med.

I fredags, så var jag med Ange, Sandra, Felle och Jossan! ♥
Det var awesome det med ju! c:
Felle träffade vi efter en stund när vi äntligen hade hittat Ange xd
Vi gick i lite affärer oså. träffade nästan hela familjen på köpcentrumet. HAHA
Först träffar jag Matilda och Andreas, sen så ser jag Marcus gå utanför fönstret.. hmm.
busigt värre!
Sen vid halv 5, skulle vi kolla på TM igen, då spelade dom 2 låtar. Sen var dom tvungna att sluta :c
För någon teater inte skulle störas? 
vadå damp utbrott? fyfarao säger jag, fan så arg jag blev. 
Men vi hade ju kul ändååå! ^^
Sen så när vi skulle hem, jag och Ange. 
SÅ TRÄFFA VI EMILIA! ♥ ♥ SAKNAD!

Sen åkte vi hem. och sen så blev det lite gitarr, och sedan facebook! ;)
Lyckade dagar får jag lov o säga!

Imorgon ska jag vara med Moa nere i byn! c:
Det kommer bli skoj, om inget tar kyrkan ifrån oss! då blir jag arg! :o

puss/ E

Permalink Min vardag! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback