hejhopp..

Hej.

Igår var jag barnvakt åt mina sysslingar, Amanda & Emil.
haha, dom är så söta. xd
Sedan på kvällen skulle vi till dom, för att Roger fyllde.
Men jag var så himla trött, så jag somnade efter att mina sysslingar hade åkt (a)
Så det blev inget kalas för mig, tyvärr.

Idag så åkte vi först in till stan och lämna Andreas vid körskolan och hämta upp Matilda.
Sen medans Andreas var där så gick vi runt och handla lite :)
HAN KLARA KÖRKORTET!
Så aa, han är ganska så lycklig här hemma nu. 
Och jag blev också glad såklart.

Vi var inne till guldfynd och bytte en kedja som var för kort till ett av mina
halsband jag fick på konfirmationen. Och köpte även ett 'Tro, hopp & Kärlek' halsband,
för mitt presentkort, som jag också fick på konfirmationen. :)))
Så jag är nöjd nu ^^
Och sedan så köpte jag en shade liner från IsaDora på Åhléns också. :)

Och sen så åkte vi in till stan igen och cruisa runt lite :)
Och nu så firar vi med lite tårta här hemma. :) mys!

hade! / E

Permalink Min vardag! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback