HAY HAY.

halloj! :)
5 dagar sen jag uppdaterade sist! :o
Skolan har ju börjat och så har jag inte haft tid.
Men i helgen var jag på fest, haha xd det var riktigt kul! 
Sen har väll skolan bara rullat på, dagarna går rätt snabbt tycker jag.
Jag är faktiskt rätt nöjd med schemat, det är helt okej. :)
Sen så var jag med Moa igår, i Vingåker.
fyfan så vi garva! AHHAAH, vi var inte lite flummiga. xd
Så sjöng vi och åt på Salambo, så att jag höll på och spricka! :o
Sedan så träffade vi Kim och Edvin! hihi! ^^ <3
Det var länge sen man träffa dom! :D
Det var skitkul iallafall :DD
Sen efter det så gick vi till Solglimten och var med Olle, Marcus, Elin, Elli & Felle! :DD
Det var också grymt kul! :DD

Idag så var vi skolan, Onsdag.. kort dag. Sluta ett. Feta najs! 
Så då tog vi bussen till Österåker och var där med gruppen där! :DD
hihi, längtar till rummena blir färdiga. :)) 
Och så spelade jag lite piano där också, oså kom jag på hur man spela 'My heart will go on - Celine Dion' (stavning) igen! :DD Så nu är jag ganska glad!
Hade ju glömt hur man spelade den, så nu har jag fräschat upp minnet igen! :)
Nu är jag ganska trött efter dagen, ska nog försöka lägga mig tidigt ikväll. :))

hare gött! / E

Permalink Min vardag! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback