Första skoldagen - CHECK!

Tjenare! :DD

Gårdagen gick rätt fint!
Första skoldagen var helt okej faktiskt, bara information och snack i klassrummet :)
Det hände väll inte så mycket egentligen.
Ange är sjuk, så jag får väll leva med det. 
Men jag har ju Elli, Felle, Ebba & Jossan att vara med! :)
Det är tur att jag har dom. Annars vet jag inte hur jag skulle klara mig, 
Inte så kul att vara ensam i skolan, liksom. :)

Skoldagen idag var väll också rätt okej, rolig faktiskt.
SYV kom och berätta lite om alla olika linjer som fanns.
Det var kul och intressant att lyssna på, eftersom jag är lite förvirrad när det gäller
det där med att välja linje.
Jag har typ inte alls någon aning om vad jag ska välja! Börjar kännas lite brådis ):
Sen så hade vi en svenska lektion, som vi skrev ett brev typ xd
Och en matte lektion, men då snacka vi mest (a) Eftersom jag inte alls hade fått den 
där lusten att jobba matte det första man gör. Det koppla inte riktigt. ;)

I arbetslag 1 & 2 var dom tydligen ute och gick i flera timmar :oo Kul liv där! xd
haha, nej men.. Snart ska jag väll ta och tvätta håret, sen slänga mig i säng.
Måste verkligen försöka vända på dygnet totalt så jag är pigg om dagarna. 
Vilket jag verkligen inte är nu i skolan, håller ju på och somnar stup i kvarten! ):

Och nu vill jag bara säga en sak till.. 
brudarna i klassen.. tack för att ni finns, jag vill verkligen inte mista er som vänner! <3
Älskar er som ... KOOOORV! <3 puss / E

Permalink Min vardag! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback