Dagens food! c:



Tjenare!
Nu är jag mätt och belåten! :)
Detta åt jag nyss (bilden ovan), och det var såå himla najs!
Det är mammas köttfärssås & fullkorns makaroniiisar! :DDD
YUMMIE! BÄSTA ALLTSÅ ♥♥♥

Idag har jag inte alls gjort mycket, som vanligt, haha! 
Har hämtat posten, läst den, på studsmattan! :]]
Smsat lite med Ange, Elli & Michelle ^^
Har umgåtts lite med Mimmi nere ikällaren.
Mimmi & Maja, mina katter. Är osams. 
Så vi måste sära på dem. 
Så Mimmi får vara i källaren när Maja är ute,
Och Mimmi kan inte vara inne i huset för då pinkar hon
revir överallt där det finns en lukt av Maja.. ://

Blir också kanske irriterad på mitt plektrum som ligger och skramlar 
i min gitarr, haha.. <.<
Har försökt att få ut den, men.. aa, det går inte så bra om man säger så ;)

Imorrn är det skola, börjar 9an. wiiie.
Lite nervös, lite excited. Lite av varje.
Får väll hoppas att allting blir bra, eftersom vi får en ny elev 
i klassen och nya mentorer.
Vi får väll hoppas på det bästa, helt enkelt.
Det ska bli kul att träffa alla kompisar igen också! 
Dom jag inte har träffat på lovet. :))

Nu ska jag gå och förbereda lite tills imorrn, jag är ju inte direkt
den morgonpiggaste, haha ;)
Så det är nog bäst att fixa allting dagen innan, nästan allting. :))
Ska färga håret idag (kanske, om tid finns), noppa ögonbrynen & ansiktsmask & duscha osv. :))

HADE / E

Permalink Min vardag! Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Angelica

Din mammas köttfärssås är skit god ! :) <3

Postat av: Moa

Ser gott ut! <3

Postat av: Emme svarar:

Ange: jotack! Det tycker jag med! :DD <3



Moa: Det ÄR skitagott! :DD <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback