blogginlägg får rubriken bli, eftersom jag inte kommer på ngt annat ;)

HEY
Today i don't feel like doin' anythin' :)

Idag har jag inte gjort alls mycket,
mest suttit vid datan oså.
Min hårddisk är cp,
hatar den!
Varje gång jag kopplar in den så laggar datan.. -.-
Så den kan ju ta och baja ner sig, tack!

Igår klippte jag gräset.
Var mycket arg på den också. Gräsklipparn asså.
Den ville inte klippa med mig.
Så den dampa jag loss på också :)
Men sen så fixa jag till problemet med den, så då fortsatte jag.

Fyfasen vad jag är en MUSIC LOVER alltså.
Helt otroligt. jag blir så himla glad av det!
haha, aja..
Vad ska man skriva mer?

Nu ska jag väll ta en titt på Felles och Linas
bloggar sen ska jag ut och kasta in ved.

C YA! / E

 

 

Permalink Min vardag! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback