Älska mig..

Hejsan.

Idag har jag inte gjort så mycket, jag skulle ha varit med Ange & Moa.
Men det blev inget, för dom var upptagna.
Sen så blev ju ungdomskvällen inställd också.
Jag har mest spelat gitarr och suttit vid datan c:
Igår så kollade jag på två filmer på datan (på youtube), medans mamma kollade på 90210 på min tv. ;)
Jag kollade på I taket lyser tjärnorna & Älska mig.
Oh herregud alltså vad bra Älska mig är!! :oo
Och grät gjorde jag också! 
Osåå blev jag lite kär i Liam ;$$$$
Så himla söt! <333333333333333333333

Men andra filmen var också bra, med Älska mig var fan bättre! :ooo
Det är så himla synd om Alice :/
Jag skulle inte heller klara av den där utpressningen. Helt jävla förjävligt.
Sådana idioter det finns alltså.

Men Liam alltså.. AAAAAAH.. såååå söööt! <333 KÄR!
hihi.

Det kommer lite bilder och trailers c: puss /E

Älska mig - Trailer

Filmen handlar om Alice, som inte blir accepterad för den hon är.
Hon råkar ut för hemska saker, som det 'populära' gänget utsätter henne för.
Men vid sidan av allt det där, så finns två personen som faktiskt bryr sig om Alice.
Dels Josse, hennes föredetta bästa kompis, som nu är med i det där gänget.
Och någon annan som Alice inte alls hade väntat sig..
Medans den utsatta har det bra hemma, har mobbarna tvärt imot.

Snyggaste Jesper (Liam) <3




I taket lyser stjärnorna - Trailer

Jenna bor tillsammans med sin mamma, som har cancer.
Såklart mår hon dåligt av det, och det är Jenna som får ta hand om hushållet
och sin mamma.
Mamman blir sämre, och Jenna blir deppig och orolig så hon håller sig undan från morsan, 
och den jobbiga mormorn får ta hand om henne ist.
Tills hon inser vad som håller på att hända..

Permalink Min vardag! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback