Uppdatering! ;)

tjena tjena ;)
Har inte lagt upp ett inlägg så jag gör det nu :)
Helgen har vart bra tror jag?
Har vart och firat och fårr främmande av Madde med familejn från stockholm.
kul var det! :)
Vi hade typ inte träffats på 100 år ungefär.. synd tycker jag :(

måndag

Dagen var lite seg.. Trött på början av  veckan såklart.
men men.. kommer inte ihåg så mkt vad som hände ;I
hahaha, jag lovar.. jag är inte glömsk c:

tisdag
på tisdagen var jag mede Ange & Jossan i K-holm :]
det var askul verkligen!
Vi flumma as mkt, åt massa klubbor ^^
och så var vi hemma hos Jossan ett tag, hennes brorsa är läskig c;
Jossan hällde ett glas vatten på sig själv, lyckat.
HAHA!
det var roligt tills jag upptäckte att jag hade tappat min mobil i en snöhög någonstans där Jossan hade puttat mig, ;)
Då blev man ju lite rädd :o
men som tur va hitta vi den till slut! *puuh*
HAHA.

onsdag
Idag då, Lyckad dag för felle ;)
haha, men det var ju kul ;)
hahhaha, fråga inte ;)
Och nu ligger jag i sängen med min dator och har tråkigt. jag gör om lite bilder.
jag kan ju bjuda på en liten bild ;) det kommer!

har inte så mkt mer att skriva? bjuder på en bild på mig också! pusss.
 


hm.. jag på bild!



En av dom bilderna jag har gjort om :)
släng in en komentar om vad du tycker eller något liknande! ;)

Permalink Min vardag! Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Julia

DU HAR OCKSÅ EN BRA BLOGG FINASTE EMELIE !

jag länkar dig på min blogg om du länkar mig ? (a)

älskar dig !<333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback