Tordag! :]

tjatjaaa! ;)
Idag har jag inte gjort så mkt, bara vart i skolan, Det var väll kul tror jag? ;)
Det har väll inte hänt något speciellt tror jag inte mer än att mitt skåp blev inkladdat i smör O.o'
fan va moget då.
dom som gör sånt har väll inget liv antar jag, och det är alltid mitt skåp som dom håller på med!
Längtar tills jag får tag på dom jävlarna!
Och jag vill att snön ska bort nu!
Jag har faktist tröttnat på kylan nu, jag vill ha värme.
Jag vill ha sommar. man blir fan deppig av det här vädret som är nu.
Nu sitter jag och tråkar vid datan som vanligt.
lyssnar på musik och chattar med några osociala pers. :)
Men tror jag ska vila ett ta' nu.

hade hade, kram.



Permalink Min vardag! Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Moa :)

Dom smörar för dig ;D <3

Postat av: mardröMmEN!?

heej (axel)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback