Onsdag - Torsdag!

Onsdagen till torsdagen var jag med Elli,Moa & Linn :)<3
Sov hos elli!
det var kul, ^^
vi ringde massa saker och dom va sååå sociala C:
flumma massa, mer än vanligt :O
sjöng karaoke och massa mer :D
vi hade iaf askul!
Vi kolla på '' Midsommer'' och Andra Avenyn på kvällen :D
askuuuul :D


lite bilder kommer! kram.



jag & Moa!



jag..



Vi bakade choklad muffins :'D



Sötaste Linn<3
En tavla hon hade på väggen :'D


Klicka på bilderna för att förstora!

Moa & Elli :)


En nyvaken emme o.o


HAHAHAHAHA :D
dålig kvalité, men kul!


gissa vem? ;)



Någon dag var jag med Ange & Jossan ochså så jag lägger ut en fin bild vi tog då :D

 

Permalink Min vardag! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback