Katrineholm med Elli & Emma!

Hellow,
Idag har det vart rätts så kul i skolan,
Nervöst. xd
Vi fick håltimme på SO'n. :D
Jag & Elli sluta 12:45 istället för 15:00!
MAHAHA :D
För vi skulle gå till stationen i Vingåker till bussen och ta den till Katrineholm. :)
Vi skulle till katrineholm för att träffa våran EMMA <3
Kommer en bild på henne xp
Vi var en timme innan hon kom med tåget.
Vi åt på donken.. igen.
HAAHHA XD
Vi såg massa roliga saker där.
HHHAHAA, elli och jag hade skitroligt där ;)
Sen kom Emma.. Och elli och jag var lite nervösa också. jag tror emma också va det ;)
Sen träffa vi henne och va med henne lite.. men det fanns typ inget att göra så vi bara typ
gick fram och tbx hela tiden xd men till slut åkte jag ner i snöhögen av elli -.-
hon ska få  igen en vacker dag. :)
Besök här hemma också :)
roligt roligt.

hejdå.


emmmmmma! :D

Permalink Min vardag! Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Hihi, besök ;D roliiigt!

Postat av: MOA TOA ;D

HAHA; bra att jag skrev vem som posta också ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback