Fredagsmys med kompisar :)

Tjena tjena :D
Igår (fredag) följde Ange med mig hem :)
Vi hade askul!
Vi snackade i skype med massor av roliga saker! :D
Hon kanske skulle fått sova över här, Men det blev inte så.. :/
Sen efter ett tag så kom John och Andreas hem.. :)
dom skjöt mig ;o
elr andreas gjorde det. taskigt.
Sen så åt vi taco på kvällskvisten ^^
HAHAHAHAHAHA XD kul det lät xd
aja, det var gott :)
Sen när Ange hade åkt hem så satt jag vid datan vid skype med Felle och någon utomjording
Det var kul.. Men han blev lite iriiterad för jag och felle sjöng hela tiden xd HAHAHA
Sen spela vi något roligt spel på facebook som man skulle trycka på alla knappar på datan så snabbt som möjligt på 20 sekunder xd askul! HAHAHA XD

Nu kommer lite bilder! :D


Ange på bilden! :D


hahaha, jag när jag snackar i skype xd ignorera den smutsiga spegeln xd


ange när hon snackar i skype :D


Felle i webben :D


Och sist men inte minst.. min mun som är hjärtformad! :D
HAHAHAHHAHH XD

puss & kram, skumbanan :D

Permalink Min vardag! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback