En vecka tiss Sommarlov! ;3 <3

tjena!

En vecka kvar tills sommarlov & skolavslutning, och jag vet inte hur jag ska göra :o

Vara med kören och sjunga i kyrkan eller vara i aulan med alla andra sjuor och typ

göra ngt & sitta i klassrummet och snacka med klassen?!?!?!?! D:



JAG FÅR PANIK!




måndag:

tömmer vi skåpen, skönt.. Då slipper vi ha massa jobbiga lektioner! ;)


tisdag:

blir det att åka in med bussen till kholm och träffa klassen där & gå på bio :D

Komissarie Spräck hette den ^^ Tror den är rätt bra faktist! :)<3


onsdag:

är det mentorsdag eller ngt, då tror jag vi ska göra ngt kul med klassen igen,

men så på morgonen ska vi te kyrkan och öva tills skolavslutningen!?!?!?!?!

baaaajs.. vet inte hur jag ska göra.

Permalink Min vardag! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback