Dagen med Elli & Linn<3 24Feb -10

Tjääna tjääna fan!
fiinare än tarzan här fan, höhö.

Idag har jag vart med Elli & Linn.
Det var verkligen awesome! :D

När jag gick ut till bussen var det as skönt väder!
Lite lagom kallt,solen sken & fåglarna kvittra.. Det var lite mysigt! :D




Sen kom jag till elli med bussen, Och sen kom Linn efter ungefär två timmar ;)
Och då satt vi vid datan och prata lite i SKYPE med massa folk, och så sminka & krusa Elli, Linns hår ;)
Kommer bild! :D


Linns krusade hår!




Och sminket där! ;)

Sen så bestämde vi oss för att gå ut åka snowboard.. Och Linn och jag trodde ju att det var en sån av plast som är liten xd men det var ju en riktig grej xd
Aja, Så då åkte vi massa det var askul!
Tills jag kände hur delar av min kropp hade domnat bort xd hahaha! hade nog lite för lite kläder på mig.




snowboarden!

Det finns några bilder på Elli's bdb: Hopparandigt

Permalink Min vardag! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback