Örebro! | 26feb



Hejsan!
Idag har jag vart och typ.. shoppat? på Marieberg köpcentrum!
Först var vi till IKEA och typ köpte en datastol.. Min förra var så obekväm.
Så nu sitter jag som en kung här ;)
Och sen åt vi på donken.. igen. *höhöhö*
Och så gick vi runt och kolla lite.
Jag köpte en jacka också! en svart, Till våren :)
ah, sen handla jag ju godis såklart också!
Det blev inga bilder idag.
Dom är ju så dålig kvalité på, så jag sket i det. och så kanske ni inte bryr er så mkt.
Aja, sen typ åkte vi hem.
Och nu har jag monterat ihop min stol, fränt.
Och nu sitter jag här och lyssnar på musiiiik och typ chattar med någon osocial sak ^^

pösss

Permalink Min vardag! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback