Mycket snö! :O



Tjena tjena!
Idag blev jag väckt av Elli & massa andra brudar på telefon!
haha, det gör inget. för jag somna ändå om igen ;)
seg dag idag, japp.
Men så gick jag ut i det snöande vädret, det var faktist skönt. man frös inte direkt.
Så tog jag massa foton ;)
Och jag var inte ensam heller, Jag hade Moomo med mig :D
puss på henne.. Det kommer en bild på henne längre ner! <3
ja, ikväll vet jag inte vad jag ska göra mer.
Äta taco låter inte helt fel :D
Det får bli att man sitter här framför datan hela kvällen xD
fy på mig.
Moomo råka halka mellan snön och studsmattan, stackare! xD <3
inget mer och skriva,
pusss.

btw.
Här kommer bilden på den underbara katten, Mimmi Moomo!
<3



Jag älskar dig!

Permalink Min vardag! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback