Katrineholm today! | Torsdag 25feb

hallo!
Idag var jag i Katrineholm, Först var jag hos doktorn -.-
Det gick väll bra, fick ta blodgrejs och så, Och jag var duktig idag för jag tog utan emla elr embla plåster, :O
Sen så gick jag och mamma runt och kolla lite på Åhléns och så.. Och då köpte jag en mascara, ohyes.. ;)




jag vet, sämst bildkvalité!

Sen gick vi och fika på sultans, Det var jättemycket folk där, menmen.. vi fick plats iallafall ;)
blablabla..
Sen så åt vi på donken, det var också massvis med folk, Och så var det gott också!
Sen tog vi efterrätt med lite glass ;)



Chicken nuggets är goa grejer ;)


blablabla..
Sen handla vi väll lite och så, sen så åkte vi hem.
Och nu sitter jag här och tråkar, Typ ingen social på msn.
Men jag tror jag ska kolla på en film som heter
''Dumpa honom!'' 
Får väll se om den är bra ;)

Permalink Min vardag! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback