AVATAR 3D!





TJÄÄNA! :D
Idag när jag vakna så fick jag reda på att jag,mamma & Marcus skulle gå på bio!
Avatar i 3D fick det bli!
Åhh, vad jag älskar den! Den var så jävla bra!
haha, det var lite busigt med 3D också, Det var länge sen jag kolla på bio med 3D! :D
Japp, Så klockan 17:00 började filmen och slutade efter 2 timmar 40 minuter ungefär ;)
Man blev lite nervös vid vissa tillfällen också! haha, men så ska det ju vara?
nu är jag iallafall hemma och klockan är 20:37, Och så sitter jag vid datan och chattar med Elli & Emma :D
Dom är sjukt osociala :O

Aja, jag älskar verkligen AVATAR! <3
Jag bjuder på en bild på mig innan vi åkte!





Mihiihi ^^
pusspåré!

Permalink Min vardag! Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: MOA :D

Den är asbra! :) <3, och du är as söt! :) <3

Postat av: Jennifer Karlsson

Super söt bild :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback