Eskilstuna! c:

hey (:

Idag så åkte jag, mamma, Andreas & Marcus te Eskilstuna! (:
Först så bowla Marcus & Mamma.. Andreas och jag kolla på, För vi ville inte va med xp
Sen åt vi på donken ;)
Sen så gick vi på bio! (y) :D
FARSAN kollade vi på ;p
den va bra, HAHAHA XD
Fast det var dåligt att det blev sorgligt, det ska det inte vara i en humorfilm, tycker jag inte.
Sen efter så gick vi i lite affärer, Men jag var så trött så jag orka inte xp men jag köpte lite grejer ändå ;

¤ Halsband
¤ BH
¤ Armband
¤ godis

Nu kommer det lite bilder ;p kramis.



bowlingen xd

bowlingen xd

sen blev det donken :D

:D

Och bion, typ bara 5 rader ;o lite coolt ;)

jag gillar detta? HELLYEAAAH!

armbanden (:

halsbandet :d

En bättre, och redigerad bild på armband :D

Permalink Min vardag! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback